19.2.09

Το αφήνω στην ...ΚΡΙΣΗ σας!

Ειλικρινά, μας έχω βαρεθεί. Πόσο εύκολα πια πιστεύουμε ότι τα πράγματα είναι ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ;
Μας λένε, πουΧου, «Απολύεσαι – η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ βλέπεις…».
Μα εννοείται, αφού πρώτα σκορπάνε τον πανικό της ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, μετά σίγουρα έπεται και αυτή. Ωρέεε, είναι κανόνας: όταν δεν μπορώ να σε πείσω να κάνεις αυτό που εγώ θέλω να κάνεις, σε κάνω να πιστέψεις ότι εσύ αποφάσισες να κάνεις αυτό που εγώ θέλω να κάνεις. Χμμμμ σε μπέρδεψα… Όμως, να, όπως το κόβω δεν πρέπει να είναι πολύ μακριά ο καιρός που θα φτάσουμε στο σημείο να αυτό-απολυόμαστε στο όνομα της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ…
«Σας βλέπω λιγουλάκι σκεπτικό, τώρα τελευταία Γενικέ μου, και αποφάσισα να σας απαλλάξω από τις σκοτούρες… Όχι το σκέφτηκα πολύ σοβαρά, όντως περνάμε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ. Και θέλω, βρ’ αδερφέ, να κάνω κάτι γι’ αυτό. Αρχικά, το ομολογώ, μου κακοφάνηκε, αλλά τελικά αντιλήφθηκα απόλυτα τους λόγους που σας ανάγκασαν να κλείσετε ένα από τα 17 τμήματα της επιχείρησής σας και δη αυτό που δούλευα εγώ. Σας κατανοώ, και εγώ τα ίδια περνάω… Μονάχα τα μισά καταστήματα στο Mall άδειασα κι αυτά τώρα στις εκπτώσεις, πούυυυ να τολμήσω πριν… Αφήστε που το ‘κοψα πια εντελώς και το «έξω»… Μην κοιτάτε που γίνεται της κακομοίρας στους δρόμους τα ΣαββατοΚύριακα το βράδυ… είναι γιατί βγάζουμε βόλτα τα αυτοκίνητα για πι-πι… Τι να πω, κι η Ελλαδίτσα μας πόσα να αντέξει – μία κουκίδα στο χάρτη είναι… Πάλι καλά που υπάρχει και η EUROVISION και οι σεμνότατες προκαταρτικές εκπομπούλες για να αποφασίσουμε ποιο από τα τρία... (τραγούδια) θα στείλουμε. Ευτυχώς, γιατί έτσι κι εγώ θα μπορέσω να συνεισφέρω ουσιαστικά, πληρώνοντας τον παχυλό οβολό μου γι’ αυτήν την ταπεινή παραγωγή με τα 20 διαφορετικά φουστάνια και τις ασορτί περούκες των αδερφών Μαγγίρα. Να πάρει, καημένε, μια ανάσα η χτυπημένη από τον εγκέλαδο της κρίσης Ελλαδίτσα μας».

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ του πλανήτη… κι οι άλλοι ξελαρυγγιάζονται ότι, έτσι όπως τα’ χουμε κάνεις, σε κάποιες δεκαετίες παίζει και να μην έχει πλανήτη – αλλά όταν λέμε «δεν θα ‘χει πλανήτη» εννοούμε γιοκ, τίποτα, μηδέν. Δεν ξεύρω αν με πιάνιεις, αλλά κι εγώ κι εσύ σε αυτόν τον πλανήτη ζούμε, όχι σε κάποιον άλλο. Εδώ, Γη – Πλάνετ Έρθ… Και χωρίς να θέλω να σε δυσκολέψω, έτσι όπως το ακούω εγώ αυτό, μου κάνει ότι μάλλον κι εμείς δεν θα υπάρχουμε, ή αν πάλι συνεχίσουμε να υπάρχουμε, ποιος ξέρεις πώς θα υπάρχουμε…
Θα μου πεις…
«Ποιος ζει - ποιος πεθαίνει μωρέ μέχρι τότε… Άλλωστε ο Δήμος φρόντισε να ΄χω αυτό το καινούργιο, το φυσικό αέριο – αν και πολύ με στενοχωρεί που δεν θα πληρώνω ΔΕΗ. Ο πατέρας μου, ο παππούς μου, όλοι πληρώναμε πάντα ΔΕΗ… Είναι, πώς να στο πω, σαν να κυλά στο αίμα μας πια. Και τώρα τι - αυτά τα μοδέρνα; Ξέρω’ γω;… Στο κάτω-κάτω της γραφής τι δουλειά έχει η ΔΕΗ με την ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ του πλανήτη;;;…»

Πού να σου πω ότι αν δεν μας προλάβει πρώτη η οικολογική καταστροφή, σίγουρα θα μας προλάβουν άλλα πιο μυστήηηηηηηηρια πράμμματα… Όπως να ξεκινάνε οι πόλεμοι στο μέλλον για το νερό... παλαβό ε;;;
Αλλά τες’παντ’, αυτό είναι αααάλλο μεγααάλοο μπλογκοκεφάλαιο…

Και κάθομαι και σκέφτομαι και μονολογάω: από τη μια η ΟΙΚΟνΟμΙΚΗ από την άλλη η ΟΙΚΟλΟγΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, μόλις δύο γράμματα διαφορά, ...που κάνουν ίσως τη διαφορά;;...
Δεν ξέρω, το αφήνω στην… ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ!!!

ΥστεροΓραφία Πρώτη:


Somewhere Over The Rainbow
by filipegodinho

Γουάτ ε γουάντερφουλ γοόρλντ by Israel Kamakawiwo'ole!!!
Άντεεεε να σκεφτόμαστεεεεεεεε τραγουδιστά λέωωωωωωω!!!

ΥστεροΓραφία Δεύτερη:
Κάτι δανεικό για το τραγουδείν γενικώς και αορίστως, αλλά και ειδικώς για το vision της EUROVISION:
«Έχω βαρεθεί επίσης να ακούω αυτά τα γυρίσματα στην ελληνική μουσική. Νομίζεις ότι έχουν βρει έναν καθηγητή φωνητικής και τους μαθαίνει το ίδιο πράγμα. Σαν παπάδες. Προτιμάμε την παραφωνία, τα λάθη. Χίλιες φορές να είναι ο άλλος φάλτσος, ΠΑΡΑ ΒΑΡΕΤΟΣ»
(η Τερψιχόρη από τους Le Page στο Lifo - 19.02.09)

3 σχόλια:

froutokrema είπε...

Mas eftiaxes prwiniatika..!

BlogBastard είπε...

@ froutokrema:
Εμμμμ μαααα πιαααα!!!

***

gomena tu xuzuri είπε...

Ti oikonomiki krisi k prasina aloga...Ta idia xalia pou eixame pada exoume. Ego den exo dei kanenan na exei allaksei kati stis synithies tou. I krisi einai ston egefalo mas...