26.2.09

InsideAsonG

Σαν κιθάρα με μια χορδή *Ican'tHoldThisStateAnymore* ξέμεινα από ψυχή στον ήχο - δεν ξέρω αν με νιώθεις; - ...δεν μπορω πια να με καταλάβω *UnderstandMeAnymore*
Απλά αιωρούμαι ρυθμικά στο μονότονο πλατάγιασμα, καθώς το δάχτυλο χτυπάει πάνω κάτω τη χορδή - ταΤαΤαΤα ταΤαΤαΤΑτατα... Όσο κι αν το θέλω να περπατήσω στα χνάρια της φανατασίας μου με βήμα ανοιχτό, *ToTreadThisFantasyOpenly*
τίποτα δεν με μετακινεί από τον ιστό του παλυνδρομικού μου χτύπου - ταΤαΤαΤα ταΤαΤαΤΑτατα... Πού έφταιξα; Κι αν όλο αυτό είναι ΟΛΟ λάθος, ΕΓΩ τί λάθος έκανα; *WhatHaveIdone* Η αβεβαιότητα με έχει κυριεύσει ...γρανάζια που ξέρουν μόνο να σφίγγουν αργά... *OhThisUncertaintyIsTakingMeOver*
~
Δεν μπορώ πια να ορίσω αυτή τη φάση *Ican'tMouldThisStageAnymore*
Είναι μεγαλύτερη από μένα και εξοργισμένη με χλευάζει -ΓκαΓκαΓκαΓκαΓκαΜΠΟΥΜμπουμ... Δεν με αναγνωρίζω πια *RecognizeMeAnymore* Όσο κι αν το θέλω δεν μπορώ να ποδοπατήσω αυτόν τον εφιάλτη μου με βήμα δυνατό *ToTreadThisFantasyOpenly* ...δεν νιώθω - δεν ξέρω αν με νιώθεις; Τι στο καλό έχω κάνει *WhatHaveIdone* κι αυτή η αβεβαιότητα με έχει καταβάλλει; *OhThisUncertaintyIsTakingMeOver* Μα τί έκανα; Πώς αφέθηκα σ' αυτήν τη φαντασίωση χωρίς όρους;... Τα πόδια μου, τα χέρια μου, το κορμί μου ολόκληρο πιασμένο στον ιστό του παλυνδρομικού μου χτύπου - ταΤαΤαΤα ταΤαΤαΤΑτατα...
...κι αυτή η αβεβαιότητα με έχει κυριεύσει για πάντα...

~Inspired by:

2 σχόλια:

froutokrema είπε...

μου ραγιζεις την καρδια μανιτσα!

BlogBastard είπε...

ΟοοΟοϊ προς θεού τέτοιο πράμμμααα...!!!
Μια προσπάθεια απόδοσης του πολυαγαπημένου τραγουδακίου έκαμα...! Έτσι, για να ζήσουμε μέσα του να δούμε πώς είναι... (ότι κάνει μια καταθλιψιά βέβαια 'κει μέσα, τηνε κάνει... αλλά τί να πω μανίτσα' μ, τα 'χει η ζωή και τα πακέτα της...)

*ΜαΜούκια*